Časté dotazy

POŠTOVNÉ A DOPRAVA

Kolik je poštovné?

Ceny, za které si výrobek objednáte je koncová, nepříčítáme již žádné DPH ani nic jiného. Cena za poštovné se vám vždy přičte před závazným odesláním objednávky. Podrobně rozepsané způsoby dopravy a poštovného.

Co přesně znamená údaj "doba expedice" u výrobku?

Představuje čas, za který jsme schopni zboží vystavit, zabalit a poslat. Potom už záleží na České poště, jak dlouho k vám balík poputuje.

Posíláte věci i na Slovensko?

Punkshop.sk!

ZBOŽÍ A DOSTUPNOST

Co když není velikost, kterou chci?

Veškeré zboží, které máme na webu máme taky fyzicky skladem - proto někdy dojde zboží třebas i za 3 dny od objednání. Pokud nemáme požadovanou velikost, sledujte web, možná přibude. V tom případě nemáme zboží asi na skladu, aktuální zásobu měníme často, nebo nám napište a zeptejte se, na eventuální termín dostupnosti. Neprodáváme zboží, které fyzicky nemáme!

Ještě mi nedošla tato objednávka která měla dojít již před 3 dny, proto bych se chtel zeptat jestli dojde a kdy?

Znovu opakujeme, že počet dnů u výrobku je pouze doba, za kterou jsme my schopni výrobek najít, zabalit a poslat, vše následně záleží na České poště. V momentu, kdy balík pošleme, přijde vám e-mail, který vás o odeslání informuje.

Mohu si věci někde prohlédnout osobně? Kde máte sklad/prodejnu?

Sklad se nachází v Bystřici v ČR, stejně tak i prodejna - nemáme žádnou jinou prodejnu v ČR nebo na Slovensku! Více informací o tom, jak se tam dostat najdete zde.

PROBLÉMY S NAKUPOVÁNÍM

Proč po přidání věcí do košíku nemůžu vybrat typ platby?

Máte objednávku výši minimálně 200 Kč? Pokud ano a přesto to nejde - váš prohlížeč nemá patrně zapnutou podporu Javascriptu, zkuste jiný prohlížeč nebo počítač. V případě, že problémy přetrvávají, zkopírujte obsah košíku do e-mailu a proveďte objednávku tímto způsobem.

Jak mám změnit údaje pro doručení u svého účtu?

Je to jednoduché - po přihlášení klikněte vpravo nahoře na svou přezdívku.

ZÁRUKA A VÝMĚNA ZBOŽÍ

Co když si něco objednám a netrefím číslo nebo se mi to prostě nebude líbít?

Garantujeme vám vrácení peněz nebo výměnu, pokud věc co nejdříve odešlete zpět a bude nepoužitá. Více infromací o vrácení zboží.

FOTKY UŽIVATELŮ

Proč mi nejde vložit fotku k produktu?

Nejprve prosím ujistěte, že k danému produktu je možné fotky vkládat a produkt je stále v nabídce. Důležité je, aby fotka měla strany v poměru 4:3 nebo 3:4 - to proto, aby se to stejně všude zobrazovalo. V praxi to znamená, že fotka musí mít rozměry v těchto násobcích - tzn. např. dlouhé strana 400px ke kratší 300px nebo 800px a 600px apod.

Proč má fotka nebyla schválena?!

Neschvalujeme každou fotku - jak by to vypadalo! Nejlepší inspirací jsou již schválené fotky. Základní pravidla:

  • na fotce musí být daný produkt
  • na fotce musí být uživatel
  • fotka musí být originální, dobře vyfocená a něco vyjadřovat

Proč jste schválili někomu jinému fotku a mě podobnou ne?

Právě proto!:) Nechceme příliš stejných fotek, ideální aby byla každý originál. Důvody přijetí nebo nepřijetí vždy příjdou v e-mailu, pokud nám napíšete dotaz, proč nebyla fotka přijata je to zbytečné - fotku již nejde zpětně dohledat, ani si vybavit a navíc schvalování dělá více osob najednou.

Jak uplatnit slevu za fotky?

Jednoduše! Po přidání do košíku se vám objeví možnost zaškrtnutí, kolik bonusů chcete k dané objednávce uplatnit (k 1 objednávce lze pouze 1 bonusa ten nesmí přesáhnout 30% ceny objednávky), potom pokračujete k pokladě a cena se vám automaticky sníží!

FESTIVALY S METALSHOPEM

Už jste u nás nakoupili?

Ano? Tak to máte skvělou slevu na všechny partnerské festivaly!
Ne? Tak je načase něco objednat :)

Jak požádat o slevu?

Stačí se přihlásit jako náš zákazník a zaregistrovat se v profilu daného festivalu.

Jak poznám, že jsem se opravdu zaregistroval?

Po úspěšném zaregistrování Vám přijde e-mail s potvrzením.

O: Jak si vyzvednu objednaný lístek?

Lístek si koupíte přímo na místě festivalu. I se slevou bude zamluvený na Vaše jméno ;)


Produkty

Ověřeno zákazníky