Reklamace a vrácení

Reklamace zboží

  • Vyplňte prosím on-line formulář na této adrese (zvolte REKLAMACE).
  • V rámci vyplnění reklamačního formuláře budete požádáni o přiložení fotografií poškozeného zboží. K uznání reklamace není vždy nutné odesílat zboží zpět.
  • Vyčkejte na posudek reklamačního oddělení. Nejpozději do 3 pracovních dní vás budeme kontaktovat e-mailem a společně se domluvíme na dalším postupu. Veškeré reklamace vyřizujeme nejpozději do 30 dní.

Vrácení zboží

  • Vyplňte prosím on-line formulář na této adrese (zvolte VRÁCENÍ).
  • Do vaší emailové schránky vám zašleme podklady k odeslání zboží zpět k nám.
  • Peníze zasíláme na váš bankovní účet zpravidla okamžitě po doručení zboží na naši adresu, nejpozději však do 14 dní.
  • V případě, že jste pro platbu využili platební bránu PayPal a máte v účtu PayPal aktivovanou službu vrácení zdarma, PayPal vám proplatí náklady na vrácení zboží.

Výměna zboží

  • Vyplňte prosím on-line formulář na této adrese (zvolte VÝMĚNA).
  • Do Vaší emailové schránky Vám zašleme podklady k odeslání zboží zpět k nám.
  • Jakmile zásilka dorazí do našeho centrálního skladu, obratem na vaši adresu zašleme nové zboží. Za jeho odeslání neúčtujeme žádné poštovné bez ohledu na cenu zásilky.
  • V rámci interního procesu výměny zboží může Metalshop.cz vytvořit novou objednávku ve Vašem zastoupení.

Adresa pro zaslání zboží:

  • Adresa pro zaslání zboží bude doručena na váš e-mail po vyplnění příslušných online formulářů výše.

Na co si dát pozor u vrácení a výměny

  • Zboží nesmí jevit známky opotřebení, používání, či poškození.
  • Zboží musí být pečlivě zabalené, ideálně v krabici, ve které vám bylo zasláno, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy.
  • V případě, že vracíte zboží v originálním obalu (např obuv), nelepte přepravní štítek ani nepište adresu přímo na něj. Krabici buďto obalte do fólie, případně vložte do dalšího obalu.
  • Prosíme, nezasílejte zboží nazpět formou dobírky, takové zásilky nemůžeme převzít.
  • Vemte prosím na vědomí, že Metalshop neproplácí náklady na zaslání zboží na jeho adresu.

Platby a lhůty

  • Nazpět přijaté zásilky zpracováváme nejpozději do 3 pracovních dní.
  • V případě výměny zboží Vám peníze vrátíme zpět na účet a tvoříme novou objednávku.
  • Pokud budete zboží vracet, peníze obdržíte zpravidla bezprostředně po přijetí zboží, maximálně však do 14 dní.

On-line řešení sporů

S platností od 15. února 2016 ustavila Evropská komise platformu pro mimosoudní řešení sporů, která umožňuje spotřebitelům řešit spory týkající se jejich online objednávek bez nutnosti soudního procesu. Tento proces řešení sporů je k dispozici na následujícím externím odkazu: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Společnost METALSHOP.CZ, s.r.o. není povinna a bohužel se nemůže zúčastnit alternativních, mimosoudních vyrovnání.

Provozovatel e-shopu

METALSHOP.CZ, s.r.o.
Bystřice 174 (u nového hřbitova)
739 95   Bystřice
IČO: 28574699
DIČ: CZ28574699

Nevíte si rady?

Kontaktujte nás na čísle +420 228 885 606 (po-pá 7 až 20 hodin) nebo nám napište na sklad@metalshop.cz.


Produkty

Ověřeno zákazníky